Do urzędu po kartę

OTWOCK:

Urząd miasta oficjalnie poinformował, że wydawanie biletów metropolitalnych rozpocznie się w ostatnim tygodniu sierpnia. Zaprezentowano też ostateczny wzór karty, na którym widnieje grafika przedstawiająca dworzec PKP.

Wydawanie kart będzie odbywać się od poniedziałku do piątku w godz. 10-18. Zdjęcia będą robione na miejscu punkcie w urzędzie miasta, który będzie znajdował się w budynku C, wejście od
ul. Kruczej (pomieszczenie, w którym dawniej miała swoją siedzibę Straż Miejska).

Karty będą wydawane od ręki po wcześniejszej weryfikacji na podstawie dokumentu tożsamości oraz kopii pierwszej strony zeznania podatkowego. W przypadku gdy PIT składany był przez internet, poza pierwszą stroną niezbędny będzie również dokument UPO (Urzędowe Poświadczenie Odbioru). Po otrzymaniu karty dana osoba będzie musiała pokwitować na wniosku jej odbiór – informuje Paulina Jaworek z biura komunikacji społecznej w urzędzie miasta.

Wniosek będzie można składać w wersji elektronicznej bezpośrednio przez stronę internetową lub wypełnić go na miejscu razem z pracownikiem urzędu miasta. Regulamin wydawania biletu metropolitalnego, formularz wniosku oraz wszystkie niezbędne informacje będą dostępne bezpośrednio na stronie www.otwock.pl. Od 1 września br. będzie możliwość kodowania kart w Punktach Obsługi Pasażera ZTM w Warszawie.

Kontakt

05-400 OTWOCK, ul. Górna 9
tel./fax 22 710 12 10
tel. 22 710 0 999
e-mail: redakcja@linia.com.pl