Rekordowa pomoc dla dzieci

V FINAŁ AKCJI „NIE BĄDŹ SKNERA, KUP PAMPERA”.

W porównaniu do poprzednich edycji charytatywnej akcji na rzecz dzieci, w tym roku pomoc napłynęła nie tylko z przedszkoli, szkół, ale także z klubów sportowych, urzędów i instytucji oraz od przedsiębiorców. – Uzbieraliśmy rekordowe ilości produktów spożywczych i pielęgnacyjnych dla chorych dzieci. Bardzo dziękujemy – podkreślają organizatorki akcji.

AGNIESZKA JASKULSKA

Już po raz piąty Kinga Błaszczyk i Paulina Stepków zorganizowały akcję „Nie bądź sknera, kup pampera”, która co roku poszerza swój zasięg. – To niesamowite, że tyle osób pomaga. Ta edycja jest pod tym względem rekordowa. W akcji wzięło udział ponad 40 szkół podstawowych, przedszkoli, liceów, szkół językowych, kilkadziesiąt urzędów i instytucji państwowych, m.in. z Warszawy, ponad 20 firm i korporacji, a także wiele klubów fitness, kawiarni, salonów kosmetycznych i fryzjerskich, sal zabaw
i parafii. Włączyli się w nią nawet mieszkańcy Krakowa i USA oraz sklep w Szczuczynie – wyliczają organizatorki.

W tym roku było prawie 100 punktów, dzięki którym udało się zebrać mnóstwo potrzebnych rzeczy dla chorych dzieci. – Akcja objęła pomocą porzucone maluszki przebywające w Interwencyjnym Ośrodku Preadopcyjnym w Otwocku, a także dzieci i młodzież z niepełnosprawnościami z Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Kraszewie-Czubakach. Dary trafią również do podopiecznych organizacji społecznej „Misja Pomocy” – tłumaczy Kinga Błaszczyk.

  • Zebrano m.in.:
  • ok. 2000 pieluch,
  • ok. 4700 chusteczek,
  • ok. 2700 słoiczków z deserkami i obiadkami,
  • 1077 kaszek dla dzieci,
  • 316 opakowań mleka modyfikowanego,
  • 1654 kosmetyków dla dzieci,
  • kilkaset sztuk środków piorących, chemicznych i artykułów higienicznych.

– Dziękujemy wszystkim, którzy włączyli się w akcję „Nie bądź sknera, kup pampera” i dołożyli swoją „cegiełkę”, żeby pomóc chorym dzieciom. Wynik tegorocznej akcji to wielki sukces wszystkich ludzi o dobrych sercach – podkreślają Kinga Błaszczyk i Paulina Stepków. Patronat medialny nad akcją, jak co roku, objęła „Linia Otwocka”.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.