Przejazd drogowo-kolejowy w Śródborowie zamknięty na kilka tygodni!

Kolejne utrudnienia dla kierowców. W poniedziałek, 25 maja wykonawca modernizacji linii kolejowej zamknął przejazd drogowo-kolejowy na ul. Narutowicza w Otwocku-Śródborowie. Utrudnienia potrwają do końca czerwca.

AGNIESZKA JASKULSKA

W związku z kolejnym etapem prac na linii kolejowej na wysokości Otwocka, wykonawca robót zamknął przejazd drogowo-kolejowy w Śródborowie. – O utrudnieniach informowaliśmy otwocki urząd na przełomie marca i kwietnia. Dziś rozpoczęła się modernizacja przejazdu kolejowo-drogowego w Śródborowie. Utrudnienia potrwają do końca czerwca – mówi Michał Wrzosek, rzecznik prasowy Budimexu. – Przejazd zostanie m.in. trochę podniesiony, wymienione będzie torowisko i ułożona nowa nawierzchnia asfaltowa – podkreśla Michał Wrzosek. I dodaje, że docelowo, ale dopiero po zakończeniu całej modernizacji linii kolejowej Warszawa-Lublin na tym przejeździe zostaną zamontowane rogatki, które zapewnią kierowcom bezpieczny przejazd. 

Obecnie kierowcy muszą uzbroić się w cierpliwość i omijać Śródborów szerokim łukiem m.in. przejazdem tymczasowym na ul. Pułaskiego na wysokości ul. Cybulskiego w Otwocku lub tunelem drogowym na ul. Majowej w Świdrze. 

Wykonawca modernizacji linii kolejowej przypomina, że przebudowa drogi i wiaduktów kolejowych między ul. Orlą a ul. Warszawską w Otwocku weszły w końcową fazę i jak zapewniają PKP PLK (inwestor), ulica będzie przejezdna dla kierowców pod koniec czerwca. Natomiast na przełomie sierpnia i września planowane jest przywrócenie ruchu pociągów na odcinku Otwock-Pilawa. Prace na kolei nadal będą prowadzone, dlatego na tym odcinku pociągi mają kursować tylko po jednym torze. 

6 myśli na temat “Przejazd drogowo-kolejowy w Śródborowie zamknięty na kilka tygodni!

  • 25 maja 2020 o 18:56
    Permalink

    W tym Mieście widać ludzie się nie liczą może najpierw oddać jeden przejazd a dopiero zamykać drugi.
    A może podzielić to Miasto na dwie części i niech tak zostanie-wtedy będzie jeszcze taniej.

    Odpowiedz
    • 25 maja 2020 o 20:02
      Permalink

      Czy ja dobrze pamiet że ten przejazd kolejowy miał być zmodernizowany o wiadukt? Jeżeli się mylę proszę mnie poprawić.

      Odpowiedz
    • 26 maja 2020 o 16:53
      Permalink

      Ulica Pułaskiego już jest w rozsypce, teraz pujdzie w pył po kilku dniach, bo tam pójdzie cały ruch. Czy w tym mieście ktoś myśli?

      Odpowiedz
  • 25 maja 2020 o 20:32
    Permalink

    Na Orlej długi czas nic nie robili do wakacji napewno nie dadzą rady a tu już zamykają nastepny przejazd.Żeromskiego niby styczeń a wyjdzie kwiecień…Roboty na kolei są wszystkie opóźnione!

    Odpowiedz
  • 26 maja 2020 o 07:14
    Permalink

    Budimex jest mistrzem w utrudnianiu ludziom życia. Naprawdę nie można było najpierw skończyć wiaduktów przy stacji a dopiero później brać się za Śródborów tylko wszystko w jednym terminie? To jest po prostu skandal że obecnie na terenie całej gminy Otwock jedyne przejazdy przez tory są w Świdrze + ta prowizorka za Żeromskiego? Naprawdę nie da się tego robić punktowo od początku do końca. by ludziom ułatwić życie.

    Podobnie przejścia przez tory, cały czas żeby dojść na stację od wschodniej strony trzema drałować aż do Stylowej, podczas gdy już dawno możnaby dokończyć drugą połowę tunelu pod torami na stacji i ją otworzyć nawet z wyłączeniem wyjść na nowe perony. Ale po co jak można „remontować” latami. Całe szczęście że PKP zrezygnowało z robienia teraz przetargu na odcinku z Otwocka do Wawra, bo jakby go także wygrał Budimex, to pewnie roboty na terenie stacji w Otwocku trwałyby 5-6 lat a nie tak jak obecnie 3 co już chyba i tak zaczyna dobijać do rekordu świata.

    Nie wiem jak PiS chce wygrać wybory prezydenckie gdy serwuje ludziom tak nieudolnie i uciążliwie prowadzone remonty torów czy dróg (drugi przykład to skrzyżowanie Reymonta i Samorządowej, które jest rozgrzebane od pół roku). A możnaby to robić inaczej.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.