Blisko i przyjaźnie dla klienta

Market Mrówka przy ulicy Ochoczej w Falenicy z powodzeniem konkuruje z potężnymi światowymi graczami. Znajdziemy tu ogromny wybór materiałów do budowy, remontów, wykończenia oraz wyposażenia wnętrz i ogrodów, a także narzędzia, instalacje czy artykuły sezonowe. Asortyment liczy ponad 30 tysięcy produktów, które wkrótce będą także dostępne w sprzedaży internetowej

Wystarczyły trzy lata, by falenicka Mrówka wyrobiła sobie markę i zyskała rzesze stałych klientów. W hali o powierzchni 1800 metrów kwadratowych i na otaczającym ją terenie znajduje się wszystko, czego oczekujemy od marketów budowlanych. Od farb i tapet, po ogrodzenia i elementy architektury zewnętrznej. Świetnie funkcjonuje dział oferujący meble łazienkowe robione na wymiar. Można je na miejscu zaprojektować i zamówić. A na ich wykonanie nie trzeba długo czekać.

W ofercie nie brakuje towarów sezonowych. Obecnie jest to na przykład spory wybór grillów ogrodowych, kosiarek, basenów, płotków, huśtawek itp. Znajdziemy też środki na owady, moskitiery, a także regały, które są niezbędne dla posiadaczy wędzarek i amatorów robienia przetworów. Sprawdza się także inicjatywa Sąsiedzkiej Wymiany Roślin, w ramach której klienci, w wyznaczonym miejscu, za darmo odbierają lub przynoszą roślinki.

Mrówka wciąż wzbogaca swój asortyment. Nowe produkty są często wprowadzane do oferty promocyjnej, dla sprawdzenia rynku. Jeśli się przyjmą, zostają na stałe. Jest też oferta skierowana do określonych grup, na przykład wędkarzy, którzy mają swój stały kącik, a w każdą pierwszą sobotę miesiąca mogą liczyć na ciekawe promocje. Firma oferuje ponadto program lojalnościowy Payback. Kupując, zbieramy punkty, które potem możemy wymienić na konkretne towary w sklepie.

– Jesteśmy polską firmą zrzeszoną w polskiej sieci, a to wielu naszych klientów docenia. Cały czas staramy się rozwijać, dbamy o komfort zakupów i jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie. Kiedyś problemem były kolejki, więc ustawiliśmy więcej kas (teraz są cztery). Latem w hali było gorąco, zamontowaliśmy zatem klimatyzację i warunki pracy dla naszej załogi oraz klientów robiących zakupy w naszym sklepie znacznie się poprawiły – opowiada dyrektor marketu Jarosław Bencłowicz. – Idziemy z duchem czasu i dostosowujemy się do warunków. Obecna sytuacja sprawiła, że rozwijamy sprzedaż zdalną. Zamówienia telefoniczne są możliwe od dawna, teraz rezerwacje można robić także online, a niebawem uruchomimy też sklep internetowy.

To wszystko sprawia, że Mrówka zapracowała na wysokie noty, jak na tego pracowitego owada przystało. Niedawno strona internetowa Gazetka 24 przyjrzała się ponad 60 tysiącom sklepów i ich ocenom wystawianym przez klientów w Google Maps. Na tej podstawie powstał ranking najczęściej i najlepiej recenzowanych marketów w kraju. Sklepy polskiej sieci Mrówka zajęły trzecie miejsce w kategorii „Dom i ogród”, ustępując tylko dwóm potentatom: IKEI  i Castoramie.

PSB MRÓWKA
Falenica, ul. Ochocza 2
http://www.mrowkafalenica.pl
KONTAKT I ZAMÓWIENIA
e-mail: mrowka@falawsh.com.pl,
tel. 603 555 249
godz. otwarcia: od poniedziałku
do soboty w godz. 7-20,
w niedziele handlowe: 9-16

Jedna myśl na temat “Blisko i przyjaźnie dla klienta

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.