Uwaga pasażerowie ZTM! Niebawem już nie doładujesz karty metropolitalnej w urzędzie miasta

Od 1 sierpnia 2022 roku, Punkt Obsługi Pasażera w Urzędzie Miasta Otwocka, gdzie można doładować kartę „Bilet Metropolitalny”, zostanie zamknięty. Taką decyzję podjął Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie.

Po roku od uruchomienia punkt doładowania biletu metropolitarnego w Urzędzie Miasta Otwocka,  zostanie zlikwidowany. Jak poinformował ZTM, pasażerowie mają zapewniony dostęp do automatów biletowych. Wszystkie autobusy i tramwaje Warszawskiego Transportu Publicznego oraz pociągi Szybkiej Kolei Miejskiej są wyposażone w biletomaty mobilne – to 2439 urządzenia.

– Sprzedaż biletów z oferty biletów metropolitalnych została zapewniona za pośrednictwem sieci automatów biletowych stacjonarnych oraz pojazdowych (łącznie ponad 3 200 urządzeń), w których od 1 czerwca br. można nabywać bilety z ww. oferty. Dlatego też dalsze utrzymywanie punktu z przyczyn ekonomicznych nie ma uzasadnienia – pisze ZTM w korespondencji do urzędu miasta.

Punkt Obsługi Pasażera działał w urzędzie miasta od lipca 2021 roku, w ramach podpisanego z ZTM porozumienia. Miasto Otwock ze swojej strony udostępniło lokal, pozostałe koszty były po stronie ZTM.

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.