Zareklamuj się w Linii Otwockiej

„Linia Otwocka” to największe lokalne medium o dużym oddziaływaniu na rynek. W naszym repertuarze znajdują się zarówno tradycyjne jak i nowoczesne formy reklamy.

MARKETING I REKLAMA:
tel. tel. 22 719 40 50 | wydawnictwo@linia.com.pl
Sylwia Tarwid, szef działu | tel. 781 603 303 | sylwia.tarwid@linia.com.pl
Barbara Cieślak, finanse i reklama | tel. 691 724 390 | b.cieslak@linia.com.pl
Marcin Dziedzic, specjalista ds. reklamy | tel. 570 670 677 | marcin.dziedzic@linia.com.pl
Kamil Grajda, specjalista ds. reklamy | tel. 512 972 705 | kamil.grajda@linia.com.pl


Reklama na stronie internetowej

Nasza strona generuje ruch nie mniejszy niż 100 tysięcy odsłon  miesięcznie a w tym samym czasie reklamy nieumieszczone naszej stronie generują średnio 1,5 bezpośrednich wejść. http://www.linia.com.pl

UWAGA! Na naszej stronie publikować możemy jedynie reklamy w plikach JPG, PNG oraz w animowanych plikach GIF. Nie ma możliwości wstawienia reklam we Flashu

Profil na Facebooku

W połowie maja 2014 roku wystartowaliśmy z naszym profilem na Facebooku. Z każdym miesiącem coraz więcej ludzi ze społeczeństwa internetowego darzy nas sympatią. Nasz fanpage to świetne miejsce na organizowanie konkursów i zabaw, które przy okazji promować będą marki, produkty i usługi. http://www.facebook.com/TygodnikLiniaOtwocka

Reklama w gazecie papiеrowej

To najbardziej tradycyjna forma. Klient wykupuje powierzchnię na stronie redakcyjnej. Pozwala to w prosty i łatwy sposób przedstawić czytelnikowi swój produkt lub usługę.

Artykuły sponsorowane

Tekst napisany przez dziennikarza, opowiada nie tylko o samym produkcie czy usłudze, ale opisuje ideę, która przyświeca jego twórcom. Dodatkowo porady i informacje zawarte w artykule mogą nakierować czytelnika na porządane przez nas działania.

Kolportaż ulotek wraz z gazetą (insert)

Tekst napisany przez dziennikarza, opowiada nie tylko o samym produkcie czy usłudze, ale opisuje ideę, która przyświeca jego twórcom. Dodatkowo porady i informacje zawarte w artykule mogą nakierować czytelnika na pożądane przez nas działania.